بلبرینگ تیمکن (TIMKEN)

بلبرینگ تیمکن (TIMKEN) بلبرینگ تیمکن (TIMKEN)


بلبرینگ تیمکن (TIMKEN)

شرکت آمریکایی تیمکن (Timken) تولید کننده بیرینگ ها و اجزای مربوط به آن است که در ۳۳ کشور جهان فعالیت دارد. برند Timken در حال حاضر بر گسترش رهبری جهانی خود در رولبرینگ های مخروطی و افزایش عرضه بیرینگ های صنعتی و محصولات و خدمات انتقال نیروی مکانیکی خود تمرکز دارد. امروزه مهندسین Timken در زمینه تولید بیرینگ، درایوهای چرخ دنده، سیستم های روانکاری خودکار، تسمه ها، زنجیر های صنعتی، کوپلینگ و محصولات حرکت خطی فعالیت می کنند و طیفی از خدمات بازسازی و تعمیر پاورترین را ارائه می دهند.

دانش مهندسی Timken در متالورژی، تریبولوژی و انتقال نیرو در بیرینگ ها و سیستم های مرتبط برای بهبود اطمینان و کارآیی ماشین آلات در سراسر جهان کاربرد دارد.

معرفی برند TIMKEN از زبان خود

شرکت Timken یکی از رهبران صنعتی جهان است که با بیش از یک قرن دانش و نوآوری ، به طور مداوم اطمینان و کارآیی بلبرینگ و رولبرینگ و صنایع وابسته را برای پیشرفت جهان ارتقا می دهد. این شرکت با ناسا برای کشف اسرار سیاره مریخ نیز همکاری دارد.

فلسفه برند بلبرینگ تیمکن

ماموریت :

از دانش بروز برای پیشرفت بهتر صنایع جهان استفاده می کنیم.

چشم انداز:

به طور مداوم عملکرد، قابلیت اطمینان و کارایی را بهبود می بخشیم.

ارزش ها:

اخلاق و اتحاد، کیفیت، کار گروهی

محصولات بلبرینگ آمریکایی تیمکن

بلبرینگ های مهندسی شده بلبرینگ آمریکایی تیمکن دارای تلورانس های دقیق، هندسه داخلی اختصاصی و مواد با کیفیت هستند. یاتاقان‌های مخروطی، کروی، استوانه‌ای، رانشی، ساچمه ای، ساده، مینیاتوری، دقیق و محفظه‌ای این شرکت عملکردی قوی، پیوسته و قابل اعتماد ارائه می‌کنند.

انواع بلبرینگ تیمکن :

بلبرینگ مینیاتوری تیمکن

بلبرینگ‌های مینیاتوری Timken که در اندازه‌های اینچی و متریک موجود هستند، تقریباً تمام الزامات دقت از جمله نگهدارنده شعاعی، محوری، رانش، شعاعی با سرعت بالا، تماس زاویه‌ای و مکمل کامل ساچمه را برآورده می‌کنند. طیف گسترده ای از انواع یاتاقان ها و تغییرات طراحی برای برآورده کردن الزامات تقریباً تمام کاربردهای ابزار دقیق موجود است.

بلبرینگ شیار عمیق تیمکن

بلبرینگ های شیار عمیق Timken عملکرد قابل اعتمادی را در طیف گسترده ای از کاربردها و شرایط ارائه می دهند. طراحی ممتاز تیمکن با شیارهای مهندسی شده و هندسه‌های داخلی کنترل‌شده، به تضمین کیفیت ثابت کمک می‌کند. نمونه ها شامل بلبرینگ های استاندارد، نازک، باریک، عریض و مینیاتوری و بسیار کوچک است که در اندازه های سوراخ ۳ تا ۴۰۰ میلی متر است. خط تولید گسترده شامل ارائه کاملی از ترکیبات باز، سپر، کاسه نمد و حلقه های ضربه ای است.

بلبرینگ های تماس زاویه ای تیمکن

بلبرینگ های تماس زاویه ای Timken برای تحمل بارهای شعاعی و محوری طراحی شده اند و به طور خاص برای استفاده در کاربردهای با سرعت و دقت بالا طراحی شده اند. بلبرینگ های تک ردیف ظرفیت رانش بالایی در یک جهت دارند. برخی از بلبرینگ های تک ردیفی به طور خاص برای نصب دوبلکس در مجموعه ها برای حداکثر کارایی طراحی شده اند. بلبرینگ های دو ردیفه می توانند نیروی رانش را در هر دو جهت در خود جای دهند.

بلبرینگ استوانه ای تیمکن

کشش را به حداقل برسانید. حرارت را کاهش دهید. و با نگهداری و خرابی کمتر، برای مدت طولانی تری عملکرد بهتری داشته باشد. اینها وظایف واقعی هر بلبرینگ هستند. خط جامع تیمکن برای تولید رولبرینگ های استوانه ای تک، دو و چند ردیفه به افزایش عمر تجهیزات و کاهش هزینه های نگهداری کمک می کند. رولبرینگ‌های استوانه‌ای تک ردیفی سری EMA Timken دارای طراحی منحصر به فرد شیار، هندسه داخلی اختصاصی و بافت‌های سطح ویژه هستند که در طیف وسیعی از اندازه‌ها و پیکربندی‌ها موجود است.

بلبرینگ های استوانه ای دو ردیفه یا دو ردیفه تیمکن ظرفیت شعاعی بیشتری را ارائه می دهند و قابل تعویض هستند. ابعاد و قطرهای زیر غلتک ها (سبک NNU) و روی غلتک ها (سبک NN) مطابق با استانداردهای ISO است. رولبرینگ‌های استوانه‌ای چهار ردیفه Timken در کاربردهایی که سرعت متوسط و زیاد، بارهای شعاعی بالا، دماهای بالا و زباله‌های شدید چالش‌های دائمی ایجاد می‌کنند، سختی‌های استفاده روزانه را تحمل می‌کنند.

بلبرینگ کف گرد تیمکن

هنگامی که بارهای محوری با سرعت های بالا، بارهای سنگین یا سایر شرایط چالش برانگیز ترکیب می شوند، بلبرینگ های کف گرد Timken عملکرد بهینه ای را ارائه می دهند. ما طیف گسترده‌ای از یاتاقان‌های رانش را در طرح‌های استاندارد و سفارشی ارائه می‌دهیم که با مشخصات دقیق مورد نیاز تقریباً برای هر کاربرد مطابقت دارد.

بلبرینگ تیمکن (TIMKEN)

بلبرینگ تیمکن (TIMKEN)

بلبرینگ Housed Units تیمکن

تیمکن یکی از گسترده‌ترین خطوط بلبرینگ را با انتخاب‌های مختلف برای انواع یاتاقان‌ها، راه‌حل‌های آب‌بندی و گزینه‌های حمل بار ارائه می‌دهد. نتایج عملیاتی قوی از عملکرد قابل تکرار و قابل اعتماد حاصل می شود. کاهش آسیب، آلودگی و زمان خرابی. برای دستیابی به ثبات، کنترل و اطمینان، از ویژگی های این نوع یاتاقان است.

رولبرینگ تیمکن
رولبرینگ Timken® ADAPT™ ترکیبی از رولبرینگ های استوانه‌ای و بلبرینگ های کروی است. نمای بیرونی و غلتکی اختصاصی آن به‌علاوه یک حلقه داخلی استوانه‌ای، ویژگی‌های کلیدی هر دو نوع بلبرینگ را ترکیب می‌کند. این هندسه طراحی تماس سه نقطه‌ای منحصربه‌فرد عملکرد ناهماهنگی و جابجایی محوری را به طور همزمان ارائه می‌کند، توزیع تنش تماس را بهینه می‌کند و به ارتقای پایداری یاتاقان کمک می‌کند. نتیجه یک یاتاقان پویاتر و قابل اعتمادتر است.

رولبرینگ بشکه ای تیمکن

ناهماهنگی. آلودگی. دمای بالا. حتی سرعت‌های شدید یا تنش‌های بحرانی می‌توانند چالش‌های بیشتری را هنگام مدیریت بارهای شعاعی بالا ایجاد کنند. رولبرینگ‌های کروی بشکه ای تیمکن با نوآوری‌هایی که برای افزایش عمر یاتاقان و افزایش قابلیت اطمینان طراحی شده‌اند، می‌توانند از پس همه این کارها برآیند.

این نوع بیرینگ های فولاد سخت، استحکام بیشتری در برابر خستگی، افزایش مقاومت در برابر سایش و محافظت سخت‌تر در برابر ضربه و شتاب ایجاد می‌کنند. همچنین شیارهای برنجی استحکام و دوام بیشتری را در بی امان ترین شرایط از جمله ضربه و لرزش شدید، نیروهای شتاب بالا و حداقل روانکاری ارائه می دهد.

رولبرینگ مخروطی تیمکن

مجموعه‌ رولبرینگ مخروطی تیمکن دقیقاً برای مدیریت بارهای شعاعی و محوری، حتی در سخت ترین شرایط طراحی شده‌اند. رولبرینگ مخروطی تک ردیفه اساسی ترین و پرکاربردترین آنها هستند که از مجموعه مخروط ها و یک محفظه تشکیل شده است. تیمکن اولین اختراع را در سال ۱۸۹۸ به ثبت رساند و امروزه بیشترین تنوع را در اندازه های اینچ و متریک در جهان ارائه می دهد.

این شرکت همچنان خط تولید خود را از یاطاقان غلتکی مخروطی متریک تک ردیفه Timken برای پاسخگویی به نیازهای مشتری گسترش می‌دهد و امروزه یکی از وسیع‌ترین طیف قطعات متریک صنعت را ارائه می‌کند. رولبرینگ های مخروطی دو ردیفه یا دو ردیفه آمریکایی تیمکن دارای محفظه های دوتایی و دو مخروط تک هستند. آنها در پیکربندی های مختلف برای کاربردهای عمومی صنعتی و خودرویی موجود هستند.

این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه‌های همسان بیرینگ غلتکی مخروطی متریک را در صنعت دارد. با شماره گذاری قطعات استاندارد صنعتی، اکنون یافتن بلبرینگ مورد نیاز آسان تر است. یاتاقان غلتک مخروطی چهار ردیفه Timken ظرفیت شعاعی/رانش بار بالا و متغیرهای نصب مستقیم/غیر مستقیم رولبرینگ های مخروطی را در مجموعه هایی با حداکثر بار در حداقل فضا ترکیب می کند.

تاریخچه بلبرینگ TIMKEN

در سال ۱۸۹۸، هنری تیمکن حق ثبت اختراع رولبرینگ مخروطی را به دست آورد و این شرکت را در سال ۱۸۹۹ تحت عنوان شرکت رولبرینگ محوری Timken در سنت لوئیس تاسیس کرد.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره تلفنی