بلبرینگ کف گرد کویو

بلبرینگ کویو (KOYO)

بلبرینگ کویو (KOYO)


بلبرینگ کف گرد کویو

نوع کف گرد بلبرینگ کویو در دو نوع یک ردیفه و دو ردیفه تولید شده و ساخت کشور ژاپن و دارای تضمین اصالت کالا بوده و قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد، در بلبرینگ کف گرد کویو بار از لایه خارجی به گوی وارد می شود این رولبرینگ ها از دو نوع قفسه برنجی و آهنی تشکیل می شود که بنابر درخواست و کارایی مشتری انتخاب می شود.

بلبرینگ کف گرد کویو (یک ردیفه)
بلبرینگ کف گرد کویو یا بلبرینگ پنجاه و سه هزاری (دو ردیفه)

مشخصات فنی بلبرینگ کف گرد کویو (بلبرینگ پنجاه و یک هزاری Koyo)

بلبرینگ های کف گرد مانع کشیده شدن سطوح روی یکدیگر می شوند و سطح تماس را نیز کاهش می دهند در نتیجه اصطکاک بین سطوح به شدت کاهش می یابد. در این بلبرینگ، بار از لایه خارجی به گوی اعمال می شود و از آنجا فشار به لایه داخلی انتقال می یابد با توجه به شکل کروی گوی ها نقطه تماس با لایه درونی و بیرونی بسیار کوچک خواهد بود در نتیجه می تواند بسیار نرم حرکت کند. در اصطلاح عامیانه این یاتاقان ها به بلبرینگ های ۵۱۰۰۰ و بلبرینگ سه تیکه یا پنچ تیکه معروف می باشند.

نوع تحمل بار: این بلبرینگ ها بار محوری را از یک یا دو جهت تحمل می کند و نباید تحت بار شعاعی قرار بگیرند.

انواع بلبرینگ پنجاه و یک هزاری Koyo

یک ردیفه
دو ردیفه

بلبرینگ کف گرد دو ردیفه (بلبرینگ پنجاه و سه هزاری) Koyo

این بلبرینگ ها قادر به موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف می باشند. بلبرینگ کف گرد دو ردیفه کویو شامل یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دو سری قفسه، ساچمه و دو واشر محفظه هستند که واشرهای محفظه می توانند به صورت مسطح یا قوسی شکل باشند.

این بلبرینگ صنعتی باعث میشود تا سطوح روی یکدیگر کشیده نشوند و سطح تماس کاهش پیدا میکند که در نتیجه اصطکاک بین سطوح به شدت کاهش می یابد.در این بلبرینگ بار از لایه خارجی به گوی اعمال می شود و بعد، از آن جا فشار به لایه داخلی انتقال می یابد .دراصطلاح عامیانه این یاتاقان ها به بلبرینگ های ۵۱۰۰۰ و بلبرینگ سه تیکه یا پنچ تیکه معروف می باشند.این بلبرینگ کف گرد قادر به موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف می باشند.

بلبرینگ کویو (KOYO)

بلبرینگ کویو (KOYO)

ظاهر بلبرینگ کف گرد کویو

بلبرینگ کویو دارای یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دو سری قفسه و ساچمه و دو واشر محفظه هستند که واشر های محفظه می توانند به صورت مسطح یا قوسی شکل باشند. این بلبرینگ از دو نوع قفسه فولادی و برنجی تولید می شوند.با توجه به شکل کروی گوی ها نقطه تماس با لایه درونی و بیرونی بسیار کوچک خواهد بود و همین باعث می شود بسیار نرم حرکت کند.

نوع تحمل بار: این نوع از بیرینگ ها بار محوری را از دو طرف تحمل می کنند.

نکات در مورد بلبرینگ کف گرد پنجاه و سه هزاری Koyo

به این نوع بلبرینگ ها نباید بار شعاعی وارد شود.
این بیرینگ ها در دو نوع قفسه فولادی و برنجی تولید می شوند.

شماره بلبرینگ پنجاه و یک هزاری پنجاه و سه هزاری (۵۱۰۰۰ و ۵۳۰۰۰) کویو

۵۱۱۰۲، ۵۱۲۰۱، ۵۱۱۰۱، ۵۱۲۰۰، ۵۱۱۰۰، ۵۱۲۰۴، ۵۱۱۰۴، ۵۱۲۰۳، ۵۱۱۰۳، ۵۱۲۰۲، ۵۱۱۰۶، ۵۱۴۰۵، ۵۱۳۰۵، ۵۱۲۰۵، ۵۱۱۰۵ ,۵۱۲۰۷، ۵۱۱۰۷، ۵۱۴۰۶، ۵۱۳۰۶، ۵۱۲۰۶، ۵۱۳۰۸، ۵۱۲۰۸، ۵۱۱۰۸، ۵۱۴۰۷، ۵۱۳۰۷ ,۵۱۴۰۹، ۵۱۳۰۹، ۵۱۲۰۹، ۵۱۱۰۹، ۵۱۴۰۸ ,۵۱۱۱۱، ۵۱۴۱۰، ۵۱۳۱۰، ۵۱۲۱۰، ۵۱۱۱۰ ,۵۱۲۱۲، ۵۱۱۱۲، ۵۱۴۱۱، ۵۱۳۱۱، ۵۱۲۱۱ ,۵۱۳۱۳، ۵۱۲۱۳، ۵۱۱۱۳، ۵۱۴۱۲، ۵۱۳۱۲، ۵۱۴۱۴، ۵۱۳۱۴، ۵۱۲۱۴، ۵۱۱۱۴، ۵۱۴۱۳، ۵۱۲۱۶، ۵۱۱۱۶، ۵۱۳۱۵، ۵۱۲۱۵، ۵۱۱۱۵ ,۵۱۱۱۸، ۵۱۳۱۷، ۵۱۲۱۷، ۵۱۱۱۷، ۵۱۳۱۶ ,۵۱۳۲۰، ۵۱۲۲۰، ۵۱۱۲۰، ۵۱۳۱۸، ۵۱۲۱۸، ۵۱۲۲۴، ۵۱۱۲۴، ۵۱۳۲۲، ۵۱۲۲۲، ۵۱۱۲۲، ۵۱۱۲۸، ۵۱۳۲۶، ۵۱۲۲۶، ۵۱۱۲۶، ۵۱۳۲۴، ۵۱۳۳۰، ۵۱۲۳۰، ۵۱۱۳۰، ۵۱۳۲۸، ۵۱۲۲۸، ۵۱۲۳۴، ۵۱۱۳۴، ۵۱۳۳۲، ۵۱۲۳۲، ۵۱۱۳۲، ۵۱۱۳۸، ۵۱۳۳۶، ۵۱۲۳۶، ۵۱۱۳۶، ۵۱۳۳۴، ۵۱۳۴۰، ۵۱۲۴۰، ۵۱۱۴۰، ۵۱۳۳۸، ۵۱۲۳۸

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره تلفنی