بلبرینگ ان تی ان (NTN)

بلبرینگ ان تی ان (NTN)


رولبرینگ بشکه ای NTN

رولبرینگ بشکه ای NTN از یک برند ژاپنی و معتبر می باشد. این برند تنوع بسیار بالایی دارد و از نظر لیست محصولات بسیار کامل می باشد. رولبرینگ بشکه ای NTN ترکیب آلیاژی بسیار مرغوب و تکنولوژی پیشرفته ای دارد. در رولبرینگ بشکه ای NTN، غلطک ها به شکل بشکه در سایز کوچک و ضخامت های متفاوت موجود می باشند. اس کا اف پلاس این نوع رولبرینگ ها را در مدل های زیر به مشتریان عزیز عرضه می کند:

رولبرینگ بشکه ای NTN 21311 (با ۲.۵ دور در دقیقه)
رولبرینگ بشکه ای NTN 22208 (با ۱.۱ دور در دقیقه)
رولبرینگ بشکه ای NTN 23148B (با ۴ دور در دقیقه)
رولبرینگ بشکه ای NTN 24176B (با ۵ دور در دقیقه)

مشخصات فنی رولبرینگ بشکه ای ان تی ان

رولبرینگ های بشکه ای NTN در انواعی با سوراخ داخلی استوانه ای و با سوراخ داخلی مخروطی وجود دارند که خاصیت خود تنظیمی و توانایی تحمل نیروی بسیار زیاد و قابلیت تحمل بار محوری و تحمل بار شعاعی محوری را به طور همزمان دارا می باشند. انواع رولبرینگ بشکه ای NTN برای سرعت های بالا و بارهای سنگین مناسب هستند. همچنین برای نصب این رولبرینگ با سوراخ مخروطی، بوش های کششی نیز تولید می شوند.

رولبرینگ بشکه ای NTN با سوراخ داخلی مخروطی

رولبرینگ بشکه ای NTN همیشه با انطباق تداخل داخلی بر روی شافت نصب می شود. مقدار کاهش در لقی داخلی یا مقدار پیشروی حلقه داخلی برینگ بر روی شافت، دو شیوه متداول جهت رسیدن به انطباق مورد نظر است که معمولا روش کاهش لقی داخلی به روش دوم ارجحیت دارد، مگر در مواردی که رولبرینگ کوچک یا فضای اطراف آن محدود باشد.

بلبرینگ ان تی ان (NTN)

بلبرینگ ان تی ان (NTN)

ویژگی های رولبرینگ کف گرد بشکه ای NTN

رولبرینگ های بشکه ای کف گرد، قابلیت کارکرد تا دمای ۲۰۰+ درجه سانتیگراد را دارند.
استفاده از روغن در روانکاری این رولبرینگ ها مناسب تر از گریس است.
سرعت دورانی رولبرینگ با گریس در مواردی که شافت عمودی است، نصف مقداریست که می توان در مواقع افقی بودن شافت بر آن اعمال نمود.

رولبرینگ کف گرد بشکه ای NTN

رولبرینگ کف گرد بشکه ای NTN خاصیت خود تنظیم بودن را دارا می باشد که این خاصیت باعث عدم حساسیت رولبرینگ نسبت به همراستایی شافت است. از دیگر ویژگی های این رولبرینگ ها می شود به قابل تفکیک بودن آنها اشاره کرد. این رولبرینگ NTN به علت طراحی خاص، قدرت بالایی در تحمل بارهای محوری دارند در حالی که از سرعت دورانی بسیار بالایی برخوردار هستند. نوعی از این رولبرینگ ها دارای قدرت تحمل بار بیشتری نسبت به نوع معمولی می باشند و با پسوند E نشان داده می شوند.
غلتک های بشکه ای در این نوع رولبرینگ حالت نامتقارن داشته و تعداد زیاد این غلتک ها به همراه طراحی خاص شیار غلتک، موجب قدرت فوق العاده بالای آنها در برابر بارهای محوری می شود. ضمن اینکه این بلبرینگ از سرعت دورانی نسبتا بالایی برخور است، طراحی های خاصی نیز وجود دارند که قدرت تحمل بار آنها از نوع معمولی نیز بالاتر است. بعضی از سری های این نوع رولبرینگ ها با قفسه فولادی Window-Type و اکثریت سری ها با قفسه فولادی یا برنجی ماشینکاری شده، تولید می گردند که این قفسه ها با یک بوش که در سوراخ واشر شافت تعبیه شده است، جهت قرار گرفتن در وضعیت درست، تنظیم می شوند.

شماره فنی رولبرینگ کف گرد بشکه ای NTN

۲۹۴۱۲, ۲۹۴۱۳, ۲۹۴۱۴, ۲۹۳۴۴, ۲۹۴۱۵, ۲۹۴۱۶, ۲۹۳۱۷, ۲۹۳۴۸, ۲۹۴۱۷, ۲۹۳۱۸, ۲۹۴۱۸, ۲۹۳۵۲, ۲۹۳۲۰, ۲۹۴۲۰, ۲۹۳۲۲, ۲۹۳۵۶, ۲۹۴۲۲, ۲۹۳۲۴, ۲۹۴۲۴, ۲۹۳۶۰, ۲۹۳۲۶, ۲۹۴۲۶, ۲۹۳۲۸, ۲۹۳۶۴, ۲۹۴۲۸, ۲۹۲۳۰, ۲۹۳۳۰, ۲۹۳۶۸, ۲۹۴۳۰, ۲۹۲۳۲, ۲۹۳۳۲, ۲۹۳۷۲, ۲۹۴۳۲, ۲۹۲۳۴, ۲۹۳۳۴, ۲۹۳۷۶, ۲۹۴۳۴, ۲۹۲۳۶, ۲۹۳۳۶, ۲۹۲۸۴, ۲۹۴۳۶, ۲۹۲۳۸, ۲۹۳۳۸, ۲۹۳۸۴, ۲۹۴۳۸, ۲۹۲۴۰, ۲۹۳۴۰, ۲۹۳۸۸, ۲۹۴۴۰, ۲۹۲۴۴, ۲۹۲۷۶, ۲۹۳۹۲, ۲۹۴۴۴, ۲۹۲۴۸, ۲۹۲۸۰, ۲۹۳۹۶, ۲۹۴۴۸, ۲۹۲۵۲, ۲۹۴۸۴, ۲۹۳/۵۰۰, ۲۹۴۵۲, ۲۹۲۵۶, ۲۹۲۸۸, ۲۹۴۷۲, ۲۹۴۵۶, ۲۹۲۶۰, ۲۹۲۹۲, ۲۹۴۷۶, ۲۹۴۶۰, ۲۹۲۶۴, ۲۹۲۹۶, ۲۹۳۸۰, ۲۹۴۶۴, ۲۹۲۶۸, ۲۹۲/۵۰۰, ۲۹۴۸۰, ۲۹۴۶۸, ۲۹۲۷۲, ۲۹۴/۵۰۰, ۲۹۴۸۸, ۲۹۴/۸۰۰, ۲۹۴۲۶E, 29496, 29492, 294/750, 294/710, 29417E, 29412E, 294/630, 294/670, 293/710, 29413E, 293/530, 293/500, 29420E, 29414E, 294/560, 292/560, 294/530, 292/600, 292/630, 294/600

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره تلفنی