بلبرینگ ان اس کا (NSK)

بلبرینگ ان اس کا (NSK)


بلبرینگ NSK کف گرد

بلبرینگ کف گرد NSK بلبرینگ کف گرد ان اس کی دارای کیفیت ساخت بالایی هستند. از جمله ویژگی های این بلبرینگ ها این است که بار محوری را از یک یا دو جهت تحمل می کنند و نباید تحت بار شعاعی قرار بگیرند. اس کا اف پلاس ارائه دهنده بلبرینگ کف گرد NSK در انواع زیر می باشد:

بلبرینگ کف گرد پنجاه و یک هزاری NSK (یک و دو ردیفه)
بلبرینگ کف گرد دو ردیفه پنجاه و سه هزاری NSK (دو ردیفه)

مشخصات فنی بلبرینگ کف گرد ان اس کی

یکی از ویژگی های بارز بلبرینگ کف گرد NSK قابلیت خود تراز بودن آن است. این بلبرینگ کف گرد با دقت و کیفیت بالایی طراحی شده است، بنابراین این اطمینان وجود دارد که بلبرینگ ان اس کی عاری از هر گونه انحراف شفت یا خطای اتصال باشد. استفاده از بلبرینگ کف گرد ان اس کا باعث می شود که ماشین آلات راندمان بالایی داشته و سرویس و نگهداری آنها نیز راحت تر باشد.

انواع بلبرینگ کف گرد NSK

در ساخت بلبرینگ کف گرد NSK به مهندسی و جزئیات آن توجه ویژه ای شده است که نتیجه آن تولید این بلبرینگ در مدل های مختلف و برای صنایع متنوع شده است. هر یک از مدل های بلبرینگ NSK کف گرد، دارای مشخصات ویژه ای هستند که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

بلبرینگ کف گرد پنجاه و یک هزاری NSK

بلبرینگ های کف گرد مانع کشیده شدن سطوح روی یکدیگر می شوند و سطح تماس را نیز کاهش می دهند، در نتیجه اصطکاک بین سطوح به شدت کاهش می یابد. در این بلبرینگ بار از لایه خارجی به گوی اعمال می شود و از آنجا فشار به لایه داخلی انتقال می یابد. با توجه به شکل کروی گوی ها نقطه تماس با لایه درونی و بیرونی بسیار کوچک خواهد بود، در نتیجه می تواند بسیار نرم حرکت کند. در اصطلاح عامیانه این یاتاقان ها به بلبرینگ های ۵۱۰۰۰ و بلبرینگ سه تیکه یا پنچ تیکه معروف می باشند.

نوع تحمل بار: این بلبرینگ ها بار محوری را از یک یا دو جهت تحمل می کند و نباید تحت بار شعاعی قرار بگیرند.

انواع بلبرینگ کف گرد ۵۱۰۰۰ ان اس کی

بلبرینگ کف گرد ۵۱۰۰۰ NSK یک ردیفه
بلبرینگ کف گرد پنجاه و یک هزاری ان اس کی دو ردیفه
بلبرینگ کف گرد NSK سری ۵۱۰۰۰ یک ردیفه

از این نوع بیرینگ ها برای ایجاد موقعیت محوری شافت و تحمل بار از یک طرف استفاده می شود و در هیچ صورت نباید به آن بار شعاعی وارد کرد.

ویژگی های بلبرینگ کف گرد یک ردیفه NSK

اعمال بار شعاعی به آن در هیچ صورت مجاز نمی باشد.
نصب این یاتاقان ها ساده می باشند.
این یاتاقان ها قابل تفکیک می باشند.

بلبرینگ ان اس کا (NSK)

بلبرینگ ان اس کا (NSK)

بلبرینگ کف گرد پنجاه و سه هزاری NSK

این نوع از بیرینگ ها بار محوری را از دو طرف تحمل می کنند به عبارت بهتر، بلبرینگ کف گرد ۵۳۰۰۰ NSK قادر به موقعیت دهی محوری شافت و تحمل بار محوری از دو طرف می باشد. این بلبرینگ ها شامل یک واشر شافت با دو شیار ساچمه در دو طرف خود، دو سری قفسه، ساچمه و دو واشر محفظه هستند که واشرهای محفظه می توانند به صورت مسطح یا قوسی شکل باشند.

ویژگی های بلبرینگ کف گرد NSK سری ۵۳۰۰۰ دو ردیفه

به این نوع بلبرینگ ها نباید بار شعاعی وارد شود.
این بیرینگ ها در دو نوع قفسه فولادی وبرنجی تولید می شوند.

 

مزایای بلبرینگ کف گرد NSK

طول عمر بالا
بالا رفتن عمر مفید قطعات مرتبط با بلبرینگ
صدای کم در حین کارکرد
افزیش سرعت کار
سهولت در نصب و راه اندازی و مراقبت و تعمیر راحت
توان تحمل بالای بار محوری

 

شماره فنی بلبرینگ کف گرد NSK

هر یک از بلبرینگ های کف گرد NSK دارای شماره فنی های خاص خود هستند و اطلاع از آنها برای خریداران ضرورت دارد. در این قسمت جدولی از مجموعه شماره های فنی بلبرینگ کف گرد ان اس کی ارائه شده است که با توجه به آنها می توانید قطعه مناسب و موردنظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

نظری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره تلفنی